PARTNERZY I PATRONI MEDIALNI

Nagrody EB Kreator 2015 rozdane

Zakończyła się druga edycja konkursu EB Kreator, którego celem jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu, czyli kreowaniu marki pracodawcy.

Do tegorocznej rywalizacji o tytuł EB Kreatora zgłosiło się ponad pięćdziesiąt firm. Sześciu członków jury - ekspertów w dziedzinie mediów, rekrutacji oraz budowania marki pracodawcy przyznało pięć statuetek EB Kreator 2015 oraz jedno wyróżnienie.

Zobacz pełną relację z gali EB Kreator 2015 >>

EB Kreatorzy 2015

  • Najlepsza
    Kampania EB

    Kampanią EB roku została kampania Grupy PZU - #najlepszastrona, która zyskała uznanie jury ze względu na promowanie pracodawcy
    z przymrużeniem oka i dystansem do korporacji. Doceniono także wykorzystanie w kampanii serwisów społecznościowych i promocji za pośrednictwem znanych blogerów.

  • Najlepsza
    Zakładka Kariera

    Za najlepszą firmową stronę poświęconą karierze uznano stronę Clearcode, która w dopracowanej wizualnie formie proponuje kandydatom kompletną informację na temat pracodawcy, równie dobrze widoczną w wersji mobilnej. Strona odpowiada na wszystkie najnowsze trendy w obszarze candidate experience oraz perfekcyjnie eksponuje oferty pracy.

  • Najlepsze
    Ogłoszenie rekrutacyjne

    Zwycięzcą w kategorii Ogłoszenie rekrutacyjne została firma STX Next, którą wyróżniono za ogłoszenie skierowane do uczestników konferencji dla Python Developerów. Oprócz skuteczności jury doceniło zachęcającą do zabawy ulotkę-origami, z której można złożyć papierowego pytona w kolorystyce charakterystycznej dla CI firmy.

  • Najlepsza
    Kampania
    w Social Media

    Najlepszą kampanią w social media okazały się działania rekrutacyjne agencji Fenomem, która na Snapchacie poszukiwała aktywnych w mediach społecznościowych kandydatów do działu kreatywnego. Kampania zaangażowała ponad 100 osób, a agencja wzbogaciła się o pracowników i nowych "obserwujących" w aplikacji.

  • Najlepsza
    Akcja Rekrutacyjna

    Zwycięzcą w kategorii Akcja rekrutacyjna została firma IKEA za zorganizowanie akcji rekrutacyjnej pod hasłem "Make a chair and take a seat" do nowego sklepu sieci w Bydgoszczy. Bezpośrednio w jej wyniku firma zatrudniła 10 osób, a popularność akcji w mediach zapewniła dodatkowe 8 tys. zgłoszeń na różne stanowiska do tego sklepu.

  • Nagroda
    Specjalna Jury

    Jury przyznało specjalne wyróżnienie firmie Merix Studio za konsekwentne, spójne, kreatywne i niskokosztowe podejście do działań wizerunkowo-rekrutacyjnych oraz za pokazanie, jak działania z obszaru employer branding mogą wspierać cele marketingowe.

Relacja wideo z gali EB Kreator 2015

PARTNERZY I PATRONI MEDIALNI