EB Kreator to konkurs skierowany do pracodawców. Jego celem jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w kreowaniu marki pracodawcy czyli w dziedzinie employer brandingu.
W tym roku odbędzie się już trzecia edycja tego wydarzenia.

Konkurs odbywa się w następujących kategoriach:

Zakładka kariera

Zgłoś swoją zakładkę kariera lub osobną stronę www poświęconą karierze w Twojej firmie. Wygra ta, która wygląda świetnie, jest funkcjonalna i użyteczna, a jej odchylenie od benchmarku candidate experience jest możliwie najmniejsze.

Ogłoszenie rekrutacyjne

Zgłoś ogłoszenie opublikowane w dowolnej formie: papier, ulotka, post social media, video lub klasycznie w serwisie pracy. Tu liczy się przede wszystkim jego efektywność i kreatywna forma.

Kampania w social media

Jeśli wykorzystujesz media społecznościowe do rekrutacji lub działań wizerunkowych koniecznie zgłoś się w tej kategorii. Liczy się pomysł i efekty, a nie budżet przeznaczony na kampanię. Kampania musi mieć jasno wskazany początek i koniec działań.

Akcja rekrutacyjna

W tej kategorii można zgłosić każdy projekt, którego celem było dotarcie do grupy docelowej i rekrutacja pracowników z wyraźnym początkiem i końcem działań. Zwycięży ten projekt, który będzie inspirował i zakończy się zatrudnieniem przynajmniej jednego pracownika.

Kampania employer branding

Zgłoś kampanię z celem wizerunkowo-rekrutacyjnym, w której wykorzystano przynajmniej trzy kanały komunikacji (płatne lub bezpłatne). Nagrodzimy ten projekt, który jest zgodny z EVP i wprowadza innowacje w komunikacji marki pracodawcy.

Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne

Niezależnie od tego czy cel projektu był rekrutacyjny, wizerunkowy czy wewnętrzny – liczy się forma. Autentyczność przekazu, dobry montaż i emocje zapewniają wygraną w tej kategorii.

Wewnętrzna kampania employer branding

Posiadasz strategię budowania zaangażowania i motywacji pracowników? Chcesz się pochwalić projektem, który wpłynął na satysfakcję pracowników? Jasno opisz cele działań i wskaźniki, które udało się osiągnąć. Efekty nagrodzimy EB Kreatorem.




Konkurs EB Kreator skierowany jest do aktywnych pracodawców. Employer branding to w obecnych realiach rynkowych strategiczne wyzwanie dla każdej organizacji. Naszym celem jest pokazanie najlepszych projektów na polskim rynku oraz zainspirowanie pozostałych firm do podejmowania działań wokół budowania wizerunku firmy jako pracodawcy. Prestiżowe wyróżnienie EB Kreator nie pozostaje bez echa na rynku pracy. Pojawiające się publikacje budzą zainteresowanie różnych grup – zarówno studentów, absolwentów, jak i profesjonalistów z doświadczeniem. EB Kreator jest wiarygodną gwarancją wysokiej pozycji rynkowej laureatów i jednym z narzędzi komunikowania marki pracodawcy. To także znakomita okazja, aby pochwalić się osiągnięciami firmy, podkreślić jej pozytywny wizerunek i zyskać uznanie branży bo konkurs stwarza okazję do porównania własnych rozwiązań w gronie innych uczestników. Statuetka i tytuł EB Kreatora są również docenieniem pracy, którą wkładają całe zespoły w realizację założonych w firmie działań employer branding.