Partnerzy

Organizator

GoldenLine to wiodący serwis rekrutacyjny, oferujący usługi z zakresu rekrutacji i employer brandingu. Co miesiąc serwis odwiedza ponad 3 mln użytkowników. GoldenLine dostarcza kandydatom oferty pracy, informacje o ocenach pracodawców oraz umożliwia założenie profilu zawodowego. Pracodawcom oferuje rozbudowane usługi rekrutacyjne, zarówno możliwość zamieszczenia ogłoszenia o pracę jak i dostęp do Wyszukiwarki Kandydatów. GoldenLine wspiera firmy w obszarze employer brandingu poprzez doradztwo i  szkolenia, możliwość założenia Profilu Pracodawcy jak i kampanie marketingu rekrutacyjnego.

Partner

Nais to nowoczesna platforma internetowa oferująca: szeroką gamę wartościowych programów motywacyjnych w jednym miejscu, bezpłatne narzędzia do łatwego zarządzania nimi oraz innowacyjny model biznesowy (bez abonamentów, opłat wdrożeniowych, deklarowanych wpłat i umów). Nais dostarcza benefity w oparciu o wyselekcjonowane i wysokiej jakości oferty z zakresu: rozrywki cyfrowej, kultury, edukacji, opieki zdrowotnej, sportu, a także oferty prezentowej. Programy motywacyjne Nais są spersonalizowane i zgodne z potrzebami pracowników, budują styl życia i pomagają motywować również pracowników z pokolenia Milenials.

Partner Medialny

OSOBYZASOBY.pl – to przestrzeń dla specjalistów z obszaru HR, freelancerów oraz osób samodzielnie prowadzących swoje firmy, a chcących zgłębić wiedzę na konkretny temat z obszaru HR. To miejsce, w którym znajdziecie wiedzę, inspiracje, informacje o najnowszych trendach, a także najświeższe newsy z branży. Osobyzasoby.pl to przestrzeń, do której zapraszamy praktyków HR, ludzi nauki i biznesu. Poruszamy drażliwe kwestie, wprost mówimy o otaczającym nas HR-owym świecie.

Partner Medialny

Lightness pomaga swoim klientom w skutecznej komunikacji z kandydatami i pracownikami. Wspiera duże i małe firmy oraz agencje zatrudnienia w samodzielnym budowaniu autentycznej marki pracodawcy oferując lekkie, jasne i lotne szkolenia oraz konsultacje z zakresu employer brandingu, personal brandingu i sourcingu. Bo przecież każdą firmę stać na bycie lepszym pracodawcą!

Partner Medialny

EmployerBranding.pl to portal poświęcony budowaniu wizerunku pracodawcy. Piszemy o wszystkim, co może być interesujące dla specjalistów i osób zainteresowanych tą tematyką. Znajdziesz więc u nas aktualności z kraju i ze świata, informacje dotyczące najnowszych badań, raportów i publikacji, a także zapowiedzi zbliżających się wydarzeń.

Partner Medialny

MarkaPracodawcy.pl to największy w Polsce serwis poświęcony tylko zagadnieniom employer branding. Wspieramy działania pracodawców zmierzających do poprawy wizerunku swojej Marki Pracodawcy. MarkaPracodawcy.pl to wiedza, newsy i case study przeznaczone dla kadry zarządzającej, dyrektorów, specjalistów HR, specjalistów PR, osób odpowiedzialnych za budowę pozytywnego wizerunku pracodawcy, a także dla pracowników marketingu rekrutacyjnego i osób chcących rozwijać swoje umiejętności i wiedzę obszarze employer brandingu. Zapraszamy na naszą stronę oraz na Facebook i Twitter.

 

Partner Medialny

HRnaobcasach.pl powstał z pasji do ludzi, ponieważ, zdaniem autorki bloga, każdy człowiek zasługuje na atrakcyjne miejsce pracy, a każda firma może otaczać się odpowiednimi pracownikami. Na blogu poruszane są zagadnienia z obszaru HR, employer brandingu, rozwoju osobistego oraz prawnych aspektów zatrudnienia. Znajdziesz tam wiedzę, inspiracje oraz nowości ze świata HR.

Partner Medialny

HRreview.com.pl to angielsko-polski serwis informacyjny branży HR. Publikuje nowości, informacje, opinie i analizy przeznaczone dla specjalistów zajmujących się zarządzaniem zasobami ludzkimi. Celem serwisu jest dostarczanie specjalistom HR informacji, wiedzy i zasobów, których potrzebują, aby dokonać zmian w swoich organizacjach. Dzięki współpracy z liderami branży oraz doświadczonymi praktykami, codziennie publikowane są aktualne wiadomości oraz przydatne materiały szczegółowo opisujące wszelkie zagadnienia i trendy związane z HR. Dodatkowo HRreview oferuje wiele przydatnych publikacji i materiałów w języku angielskim, które można nieodpłatnie przeczytać lub ściągnąć z brytyjskiej wersji serwisu hrreview.co.uk.

Partner Medialny

HRownia to portal, gdzie dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem, zapraszamy do współpracy ekspertów oraz specjalistów z branży. Wspólnie proponujemy treści, które można wykorzystywać w codziennej pracy czy planowaniu swojej ścieżki kariery. Jesteśmy otwarci na dialog, dlatego wszystkich chętnych do wyrażenia opinii zapraszamy do współpracy redakcyjnej. Nasz portal odwiedzają Managerowie, Rekruterzy, Specjaliści, Trenerzy Personalni, osoby szukające pracy i każdy, komu bliski jest temat Human Resources. Stawiamy na rozwój i dlatego chcemy inspirować innych do pozytywnych zmian.

Partner Medialny

Blog www.wizerunek-pracodawcy.com.pl prowadzony przez Julitę Dąbrowską porusza kwestie strategicznego budowania marki pracodawcy. Autorka jest zwolenniczką idei łączenia employer brandingu z Public Relations i marketingiem. Prezentuje subiektywny pogląd oraz stawia aktualne pytania jakie zadają sobie praktycy na co dzień zajmujący się zagadnieniami budowania wizerunku i marki pracodawcy i tworzenia strategii komunikacji biznesowej.

Partner Medialny

PRoto.pl jest portalem informacyjnym poświęconym tematyce PR, a także innym obszarom komunikacji takim, jak: CSR, lobbing, brand marketing, marketing polityczny i regionalny czy promocja. Na rynku działamy od 2004 roku. PRoto.pl publikuje artykuły, felietony, komentarze i rozmowy z doświadczonymi praktykami i teoretykami PR-u, a także praktyczne wskazówki dla przedstawicieli branży. Codziennie do ponad 17 000 subskrybentów wysyłamy bezpłatny newsletter ze wszystkimi aktualnościami.

Partner Medialny

HRNEWS to nie tylko portal informacyjno-edukacyjny, to kompleksowe „narzędzie” wspierające pracę HR-owców każdego szczebla i pozwalające oderwać się od „merytorycznego mainstreamu”. Top News, Osobowość HR, Dobre Praktyki HR to tylko niektóre sekcje, które warto śledzić podczas codziennej prasówki. A najważniejsze informacje tygodnia kompilowane są w postaci newslettera wysyłanego w każdy wtorek.

Partner Medialny

Magazyn Rekruter to branżowe pismo poświęcone branży HR i rekrutacji. Powstał z myślą o wszystkich, którzy swoje zawodowe życie związali z branżą rekrutacyjną oraz szeroko pojętym zarządzaniem zasobami ludzkimi. Dotychczas brakowało na rynku tytułu, który w przejrzysty sposób przedstawiałby codzienną pracę ekspertów z branży oraz proponował rozwiązania, jakie mogą im ją ułatwić. Magazyn Rekruter oferuje im te możliwości dostarczając porcję wiedzy oraz platformę wymiany myśli. Będąc głosem rynku rekrutacyjnego, magazyn pozostaje bezpłatny, a przez to dostępny dla każdego, w dowolnym miejscu i czasie.

Partner Medialny

GazetaPraca.pl to internetowa platforma kariery łącząca tysiące pracodawców, pracowników i kandydatów poszukujących pracy. Jest w czołówce najpopularniejszych serwisów rekrutacyjnych w polskim internecie – miesięcznie korzysta z niego prawie milion użytkowników. GazetaPraca.pl oferuje bogatą bazę ogłoszeń oraz artykuły i porady dotyczące kariery, informacje o rynku pracy i część społecznościową.

Partner Medialny

Magazyn „Harvard Business Review” ma jeden podstawowy cel: być źródłem nowych pomysłów, metod i idei dla liderów biznesu. Od momentu założenia, w 1922 roku, Harvard Business Review szczyci się uznaniem na całym świecie jako najważniejszy magazyn biznesowy publikujący na temat nowych trendów i przełomowych idei mających wpływ na świat biznesu oraz zagadnień, z którymi na co dzień zmagają się menedżerowie.

„Harvard Business Review Polska” zawiera wybór artykułów pochodzących z wersji oryginalnej opatrzonych dodatkowym komentarzem wyjaśniającym zastosowania omawianych metod zarządzania w warunkach polskich. W magazynie znajdują się także artykuły poświęcone polskiej tematyce (ok. 25% zawartości).

Szczególnie silnie reprezentowane są zagadnienia dotyczące zarządzania i konkurowania w warunkach przyspieszonej integracji europejskiej. Tematyka europejska „Harvard Business Review Polska” dotyczy punktu widzenia firmy i osób nią zarządzających. Kryteria oceny tekstów przeznaczonych do polskiej części magazynu są identyczne jak te stosowane w oryginalnej wersji „Harvard Business Review”. Proces oceny tekstów do publikacji jest identyczny jak proces oceny wersji oryginalnej.