PARTNERZY

Organizator

GoldenLine to wiodący serwis rekrutacyjny, oferujący usługi z zakresu rekrutacji i employer brandingu. GoldenLine dostarcza kandydatom oferty pracy, informacje o ocenach pracodawców oraz umożliwia założenie profilu zawodowego. Pracodawcom oferuje dostęp do Wyszukiwarki Kandydatów, usługę rekrutacyjną Jobile, jak i możliwość zamieszczenia ofert pracy. GoldenLine wspiera firmy w obszarze employer branding poprzez doradztwo i szkolenia, możliwość założenia Profilu Pracodawcy jak i realizację kampanii marketingu rekrutacyjnego.

Partner merytoryczny

Pracownia EB jest agencją kreatywną realizującą projekty end to end w obszarze employer branding i rekrutacja. Ceniona za skuteczność i unikalność projektów EB w skali rynku wspiera pracodawców zarówno w działaniach wewnętrznych, jak i marketingu rekrutacyjnego. W gronie Klientów Pracowni EB są  między innymi takie marki, jak Budimex, Kompania Piwowarska, Arla, Sephora czy Orange.

Partner strategiczny

Brain Academy dla Firm to projekt, który dba o to, by całe zespoły lepiej i zdrowiej wykorzystywały potencjał swoich mózgów. Jednocześnie Brain Academy to mocne fundamenty dobrego employer brandingu, który będąc nowoczesnym benefitem,  wyróżnia firmę i przyciąga świadomych pracowników.

Partner

Lightness to hub edukacyjny tworzony przez Zytę Machnicką oraz ekipę specjalistów od HR, EB i komunikacji marketingowej. Realizujemy małe i wielkie projekty strategiczne z obszaru rynku pracy. Największy nacisk kładziemy na szerzenie sprawdzonej i konkretnej wiedzy o autentycznym employer brandingu. Wierzymy, że absolutnie każda firma, instytucja i organizacja, a także każde miasto, powiat i województwo może być lepszym pracodawcą – może szybciej rekrutować kandydatów i mocniej angażować aktualną kadrę. Prowadzimy warsztaty i wystąpienia zamknięte, otwierające na kluczowe zagadnienia w EB, dostarczające wiedzę i narzędzia, wyzwalające firmowy potencjał i doprowadzające zespoły do unikalnych strategii działania. Konsultujemy również działania prowadzone przez różne podmioty rynku pracy (specjalistów HR i EB, pracodawców, agencje HR, agencje marketingowe i PR, organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, a także uczelnie i instytucje naukowe, urzędy, miasta i województwa).

Patron Medialny

Dziennik „Rzeczpospolita” jako jedyny tytuł na rynku w unikalny sposób łączy treści ogólnoinformacyjne ze specjalistycznymi. Codziennie informujemy o tym co ważne w świecie polityki, nauki, sportu, kultury, gospodarki i prawa . Wydawana przez Gremi Media SA.

„Rzeczpospolita” to wielokrotny zwycięzca rankingu najczęściej cytowanych mediów w Polsce. W roku 2014 została uznana za najbardziej opiniotwórcze medium dekady. „Rzeczpospolita” jest liderem sprzedaży ogółem w grupie tytułów o profilu gospodarczym.

Zdaniem menedżerów najwyższego szczebla „Rzeczpospolita” jest najlepszym dziennikiem gospodarczym w Polsce. Uznanie naszych Czytelników to największy zaszczyt.

Patron Medialny

HRNews to niezastąpione kompendium wiedzy dla branży HR. Dzięki rzetelnemu monitoringowi rynku, portal codziennie aktualizowany jest najświeższymi informacjami pracowniczymi z kraju i ze świata, artykułami na temat efektywnych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi oraz informacjami dotyczącymi wydarzeń branżowych. HRNews to również platforma, na której wysokiej klasy specjaliści komentują kondycję polskiego HR oraz wskazują kierunki jego rozwoju. Dlatego oprócz funkcji informacyjnej, portal ma charakter medium doradczego i opiniotwórczego.

 

Patron Medialny

PRoto.pl to portal poświęcony tematyce public relations, a także innym obszarom komunikacji, takim jak: social media, CSR, brand marketing, marketing polityczny i regionalny czy promocja. Publikujemy artykuły, komentarze i rozmowy z doświadczonymi praktykami i teoretykami PR-u, a także praktyczne wskazówki dla przedstawicieli branży. Na rynku działamy od 2004 roku. Codziennie przygotowujemy informacje przydatne dla branży i wysyłamy bezpłatny newsletter ze wszystkimi aktualnościami, a w zakładce Praca zamieszczamy oferty pracy w branży PR.

Patron Medialny

MarkaPracodawcy.pl to największy w Polsce serwis poświęcony tylko zagadnieniom employer branding. Inspirujemy i wspieramy działania pracodawców zmierzających do poprawy wizerunku swojej Marki Pracodawcy . MarkaPracodawcy.pl to wiedza, newsy i
case study przeznaczone dla kadry zarządzającej, dyrektorów, specjalistów HR, specjalistów PR, osób odpowiedzialnych za budowę pozytywnego wizerunku pracodawcy, a także dla pracowników marketingu rekrutacyjnego i osób chcących
rozwijać swoje umiejętności i wiedzę obszarze employer brandingu.

Patron Medialny

NowyMarketing to serwis dostarczający konkretów i inspiracji z dziedziny marketingu. Analizujemy trendy i omawiamy je w kontekście ciekawych kampanii. Przedstawiamy opinie uznanych specjalistów marketingu i liderów branży.

Patron Medialny

Personel i Zarządzanie” to miesięcznik branżowy, który ukazuje się od 1994 roku. Czytelnikami są właściciele firm, prezesi zarządów, dyrektorzy, menedżerowie i kierownicy personalni, wykładowcy uczelni i studenci, a także osoby zainteresowane tematyką zarządzania zasobami ludzkimi. W piśmie poruszane są zagadnienia dotyczące: nowoczesnych metod zarządzania pracownikami, zatrudniania, wynagradzania, oceniania, rozwoju, zwalniania, szkoleń, komunikacji w firmie. Ponadto w piśmie publikowane są wywiady z zagranicznymi guru zarządzania, a także przedstawiane są najnowsze trendy związane z obszarem HRM, m.in. coaching, zarządzanie talentami, CSR, employer branding.

„Personel i Zarządzanie” prezentuje dobre praktyki oraz studia przypadku z polskich i zagranicznych firm, inspirując do wprowadzania nowych i efektywnych rozwiązań HRM oraz tworzenia elastycznych struktur w przedsiębiorstwach i instytucjach.

Patron Medialny

„Personel Plus” przedstawia polskich HR-owców, ich opinie i doświadczenia organizacji, które reprezentują. Materiały autorstwa ekspertów i praktyków z branży HR: szefów działów HR największych polskich firm, prezesów i czołowych konsultantów firm rekrutacyjnych, doradztwa personalnego, szkoleniowych, konsultingowych i doradczych, a także szefów organizacji związanych z polskim HR-em, trenerów, coachów, oraz specjalistów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych publikowane na łamach „Personelu Plus” są inspiracją do wdrażania zmian w organizacjach, dalszego dzielenia się wiedzą w dziedzinie HRM oraz rozwoju osobistego i pracowników.

Magazyn ukazuje się co miesiąc od 2007 r. i jest dostępny w prenumeracie, salonach prasowych obsługiwanych przez dystrybutora prasowego Pol Perfect (Empik, Garmond i GLM) oraz w księgarni internetowej Profinfo.pl. Miesięcznik otrzymują także wybrani aktywni klienci produktów elektronicznych wydawnictwa Wolters Kluwer Polska (Serwisu HR oraz Serwisu Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych).

Różnorodna tematyka z zakresu Human Resources Management, rekrutacji, prawa pracy, szkoleń, coachingu oraz rozwoju osobistego i pracowników zgromadzona jest w siedmiu działach: TEMAT NUMERU, LUDZIE i WYDARZENIA, RAPORT, HRM, EDUKACJA i ROZWÓJ, PRAWO, PO GODZINACH.

DIMAQ

DIMAQ to międzynarodowy program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Definiuje niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego, pozwala na jego porównywanie i ewaluację. Metodologia programu opracowana została przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska. Program posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w ośmiu europejskich krajach: Polsce, Grecji, Słowacji, Słowenii, Czarnogórze, Rumunii, Bośni i Hercegowinie oraz na Cyprze.

Patron Medialny

EmployerBranding.pl to portal poświęcony budowaniu wizerunku pracodawcy. Piszemy o wszystkim, co może być interesujące dla specjalistów i osób zainteresowanych tą tematyką. Znajdziesz więc u nas aktualności z kraju i ze świata, informacje dotyczące najnowszych badań, raportów i publikacji, a także zapowiedzi zbliżających się wydarzeń.